impact e-mailings
20 juni

Verhoog de impact van je e-mailings door middel van marketing automation!

Wil je de interesse van je klanten en prospects vasthouden door middel van online marketing? Doen! Maar doe het dan wel op een effectieve en doordachte manier. Dat kan bijvoorbeeld door meer dynamische en persoonlijke e-mailings te verzenden. Hoe? We vertellen het graag!

Lees meer

merk versterken
6 juni

Versterk jouw merk on- en offline met deze 5 tips!

Jarenlang heb je de focus gelegd op het ontwikkelen van een betrouwbaar en transparant imago voor jouw merk. Je gaat langs bij je klanten, bezoekt allerhande netwerkevents en biedt de service waar men naar hunkert. Meer kan je niet doen, toch? Helaas, de tijden zijn veranderd en in de meeste gevallen is jouw offline imago niet voldoende om datzelfde beeld over te brengen in de online wereld. Daar moet je opnieuw werk voor verzetten. Wij helpen je graag die connectie tussen on- en offline te maken en zo beide kanten te versterken.

Lees meer

Top of Mind 8 tips
23 mei

Top of mind awareness bij je doelgroep? 8 tips!

De kracht van reclame zit hem in herhaling. Hoe vaak heb je die uitspraak al gehoord? Heel vaak waarschijnlijk. Logisch, er zit ook zeker een grote kern van waarheid in de leus. Maar toch is echt niet alleen herhaling key, wanneer je wilt dat klanten jouw merk herinneren. We geven je graag 8 praktische tips die bijdragen aan een top of mind awareness bij je klant.

Lees meer

Promoblocks entree
9 mei

Zet je merk in de kijker(t) met MediaCenter Promoblocks!

Denk jij nog in roll-up banners en presentaties op een laptopscherm? Weg ermee! Je wilt ‘BAM!’ je merk in de spotlights. En met de promoblocks van MediaCenter krijg je dat zeker voor elkaar. Van klein formaat tot bijna 3 meter hoog, lees je mee?

Lees meer

Student als klant omslag
25 april

De student als klant. Marktdenken in het onderwijs, ben jij er bij?

Steeds meer onderwijsinstellingen hebben met dalende cijfers te maken als het gaat om het aantal studenten. Waar potentiële studenten vroeger nog uit eigen beweging naar je toe kwamen, is het tegenwoordig bijna vechten voor een volle klas. En dat is ook niet gek, de vergrijzing slaat toe. Maar hoe kun je in deze tijd toch nieuwe studenten aantrekken en huidige studenten aan je binden?

Om antwoord te geven op deze vragen geven wij donderdag 16 mei een verse MediaCenter inspiratiesessie met dit keer als onderwerk: ‘De student als klant, marktdenken in het onderwijs.’

Samen met een aantal professionals uit het onderwijs, online marketing, loyalty marketing en branding hebben we een inspirerend en leerzaam programma samengesteld. Alles om jou aan het denken te zetten en je mee te nemen door studentenwerving anno 2020.

Hoog tijd om vooruit te kijken

Je kunt niet meer achterblijven, de daling in studenten is hardnekkig en houdt volgens de Rijksoverheid zeer waarschijnlijk aan tot 2028. Deze daling is niet gelijkmatig over ons land verdeeld, regionaal zijn er grote verschillen te zien. En precies daarom is het ook zo belangrijk je op de juiste doelgroep te richten en met een open blik vooruit te kijken.

We geven je graag handvaten, tips en inzichten om het ‘onderwijsdenken’ van jouw organisatie om te zetten naar ‘marktdenken’. Je student benaderen als klant in deze markt, dat is waar het allemaal om draait en waar je op de lange (en korte) termijn resultaat mee gaat behalen.

  • Wanneer?          Donderdag 16 mei 2019.
  • Waar?                  MediaCenter Rotterdam.
  • Hoe laat?            15:30 – 17:00u.
  • Prijs?                    Helemaal gratis!

En… ben je er bij?

Wil jij er 16 mei bij zijn? Claim dan snel je plekje via deze link. We hebben maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, zorg er dus voor dat je niet misgrijpt!

Ben je al nieuwsgierig naar het programma? Dat lichten we graag nog even voor je uit!

Student als klant programma

 

 

 

 

 

 

 

 

Wil je op de hoogte blijven en meer inspiratie ontvangen? Meld je dan aan voor onze maandelijkse inspiratiemails door hieronder je e-mailadres achter te laten. Toets na het typen op enter of klik op ‘Gereed’ om af te ronden.

Kunsthal Rattan Chadha
18 april

Volop inspiratie tijdens #breekdeweek in de Kunsthal!

Woensdag 17 april hostte MediaCenter een culturele avond in de Rotterdamse Kunsthal. Een mooie manier om onze klantrelaties te eren en elkaar op een informele manier weer te voeden met nieuwe ideeën. We nemen je mee door deze inspirerende avond!

Lees meer

Brandportal blog MediaCenter
3 april

Maak marketing makkelijk met jouw MediaCenter brandportal!

Zit je iedere maand weer uren te klikken achter je pc om een passend plaatje bij een vers artikel te maken, of laat je dit doen door je medewerkers? Niet nodig. Dit soort werkzaamheden kunnen zoveel makkelijker! Een MediaCenter brandportal is namelijk de perfecte oplossing voor al jouw marketing activiteiten.

Lees meer

marketing activiteiten versterken drukwerk
21 maart

Je marketing activiteiten versterken met drukwerk? Dat is ons pakkie-an!

We krijgen steeds vaker de vraag: kan drukwerk mijn marketing echt versteken? Het antwoord is niet moeilijk. Drukwerk kan namelijk zeer zeker je marketing activiteiten versterken! Door offline communicatiemiddelen mee te nemen in je marketingstrategie zorg je er namelijk voor dat de cirkel echt helemaal rond is. En pas dan kun je voor succesvol resultaat gaan!

Lees meer

Pakkers klantrelatie versterken
7 maart

Versterk je klantrelatie met waardevolle Pakkers!

Als het gaat om marketingactiviteiten zijn de gewenste doelen vaak hetzelfde: naamsbekendheid vergroten, een product of dienst promoten, nieuwe klanten werven of bestaande klanten behouden en natuurlijk een mooie groei in omzet realiseren. Maar hoe ga je die doelen behalen? Met de Pakkers van MediaCenter natuurlijk!

Lees meer

20% meer activatie naamsbekendheid
22 februari

20% meer actieve naamsbekendheid bij je doelgroep? Check onze 5 tips!

Tegenwoordig kunnen organisaties niet meer zonder sterke en dus relevante marketing. Door marketing en communicatie op een professionele en effectieve wijze in te zetten, kun je inspelen op de behoeften van klanten, hen aan je binden en verkoopkansen benutten. Maar hoe vinden klanten je organisatie?

Naamsbekendheid is daarin key. Een goede naamsbekendheid zorgt ervoor dat je organisatie bekend raakt bij de doelgroep. Zo bouw je een sterk merk op en klanten blijken vaak loyaler aan een merk. Ook zijn ze bereid meer te betalen voor een ‘naam’. Één van de beste voorbeelden van een sterk merk is Apple, maar ook Google en IBM hebben hun naam meer dan waar gemaakt.

Lees meer

Categorieën

Jouw privacy instellingen

MediaCenter hecht veel waarde aan het waarborgen van je privacy. Klik op 'Privacy instellingen' voor meer informatie, of sluit deze melding en geniet van je recht op 'Privacy by default'!

Lees ons privacybeleid