Hoewel marketeers de afgelopen jaren steeds meer inzetten op online communicatie, kun je juist met fysieke communicatiemiddelen dat ene grote verschil maken. Mogelijkheden om in de offline wereld op te vallen zijn eindeloos, mede dankzij digitaal drukken. Je laat de ontvanger zien dat je aandacht besteed aan de klant en het verhaal dat je te vertellen hebt. En daar draait het in communicatieland natuurlijk nog steeds om, dan wel niet steeds meer om: dat merkverhaal op de juiste manier overbrengen.

MediaCenter trotse partner van Emma At Work
MediaCenter is trots lid van de ‘Club van 1000’. Dit is een netwerk van gemotiveerde bedrijven en fondsen die zich inzetten om jongeren met een fysieke chronische aandoening werkervaring op te laten doen. Deze groep jongeren heeft het al zwaar genoeg dankzij hun beperking, dus is het absoluut niet nodig hun weg door de arbeidsmarkt zwaar en ingewikkeld te maken. Daar dragen wij graag aan bij!

Wil je de interesse van je klanten en prospects vasthouden door middel van online marketing? Doen! Maar doe het dan wel op een effectieve en doordachte manier. Dat kan bijvoorbeeld door meer dynamische en persoonlijke e-mailings te verzenden. Hoe? We vertellen het graag!

Jarenlang heb je de focus gelegd op het ontwikkelen van een betrouwbaar en transparant imago voor jouw merk. Je gaat langs bij je klanten, bezoekt allerhande netwerkevents en biedt de service waar men naar hunkert. Meer kan je niet doen, toch? Helaas, de tijden zijn veranderd en in de meeste gevallen is jouw offline imago niet voldoende om datzelfde beeld over te brengen in de online wereld. Daar moet je opnieuw werk voor verzetten. Wij helpen je graag die connectie tussen on- en offline te maken en zo beide kanten te versterken.

De identiteit van jouw merk is natuurlijk tot in de puntjes verwerkt in alle communicatie. Of dat nu intern of naar de buitenwereld is, offline of online, jouw merk is herkenbaar! Hoe gaaf als je deze herkenbaarheid extra power kunt geven met een tof promotiemateriaal uit de MediaCenter Pakkers collectie? Pak die power!

We zwaaien 2018 met veel plezier uit, klaar voor een nieuw jaar! Bij een nieuw jaar hoort natuurlijk ook een blik op de trends & ontwikkelingen binnen onze tak van sport. Daarom hebben we onze markteams gevraagd wat zij in 2019 van hun branches verwachten. We lichten een aantal opvallers voor je uit!

Wil je jouw onderneming op een interactieve manier in de kijker(t) zetten? Wij zetten jouw PDF’s in een handomdraai om naar een interactieve mobiele presentatie. Zo heb je altijd een presentatie van jouw zaken op zak!

Ook dit jaar vindt het ABN AMRO World Tennis Tournament weer plaats in onze stad! Gaaf om een evenement als dit jaar op jaar in Rotterdam te mogen ontvangen. Nog gaver dat wij al jarenlang betrokken zijn bij dit tournament van wereldformaat. Ook in 2019 zijn wij weer nauw betrokken bij al het drukwerk rondom alweer de 46ste editie van ABN AMRO WTT!

Vol trots presenteren we weer eens een vers van de pers productie aan je! We hebben namelijk de nieuwe editie van OhMagazine mogen produceren. En dat was bijzonder, het magazine is namelijk van tijdschrift overgestapt naar een boek van formaat: een bookazine. De nadruk ligt op literaire hoogstandjes die speciaal voor het erotische magazine zijn geschreven.

Branches in beweging, wat zien we in de markt?
Trendwatching. Een redelijk helder begrip dat zich vooral richt op het spotten van beweging, verandering en trends in de markt. Én een heel belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering in marktgerichte organisaties. En waarom dan precies? Dat ligt vooral aan de groeiende concurrentie en steeds kritischer wordende consument. Deze twee factoren dwingen organisaties namelijk sneller en effectiever in te spelen op de ontwikkelingen om in deze tijd mee te blijven tellen.