drukwerk mediamix print
1 augustus

Klanten boeien, binden en behouden? Print in je mediamix!

Steeds meer bedrijven en merken hebben door dat print nog steeds (of opnieuw) een prominente plek in een succesvolle mediamix verdient. Waar digitale media stoppen, kun je met print de boodschap tastbaar maken en de business of consument meenemen in jouw ultieme merkbeleving.

De online groei is niet te stoppen en vooral directe printmedia hebben daar klappen te vangen. Denk aan dalende oplages, teruglopende advertentie inkomsten, minder abonnees en interactie. We hebben het dan vooral over printmedia in de schappen van de kiosk, in het bedrijfs- en consumentenleven is juist het tegenovergestelde gaande. Probeer je de doelgroep online vooral te laten stoppen met scrollen, printmedia hebben zij direct in de hand en grijpen de aandacht. Dus stop print in je mediamix!

Lees meer

drukwerk innovatie
18 juli

Drukwerk wint aan populariteit en gaat voor innovatie!

Drukwerk werd met de opkomst en overname van digitale media een tijd aan de zijlijn gezet, maar beleefd ondertussen haar tweede (of derde, vierde…) jeugd. Daar zijn natuurlijk ook een hoop veranderingen en ontwikkelingen bij komen kijken. Hoe wij denken over innovatie in de branche en hoe wij drukwerk anno 2020 zien? We vertellen je graag meer!

Lees meer

MediaCenter Pakkers
4 juli

Zet je merk in het zonnetje met MediaCenter Pakkers!

De zomer is in volle gang. Heerlijk toch? De hoogste tijd om ook jouw merk weer eens even flink in het zonnetje te zetten. Dat doe je natuurlijk met de promotionele Pakkers van MediaCenter! We vertellen je graag meer in een lekker zomerse blog!

Lees meer

merk versterken
6 juni

Versterk jouw merk on- en offline met deze 5 tips!

Jarenlang heb je de focus gelegd op het ontwikkelen van een betrouwbaar en transparant imago voor jouw merk. Je gaat langs bij je klanten, bezoekt allerhande netwerkevents en biedt de service waar men naar hunkert. Meer kan je niet doen, toch? Helaas, de tijden zijn veranderd en in de meeste gevallen is jouw offline imago niet voldoende om datzelfde beeld over te brengen in de online wereld. Daar moet je opnieuw werk voor verzetten. Wij helpen je graag die connectie tussen on- en offline te maken en zo beide kanten te versterken.

Lees meer

Top of Mind 8 tips
23 mei

Top of mind awareness bij je doelgroep? 8 tips!

De kracht van reclame zit hem in herhaling. Hoe vaak heb je die uitspraak al gehoord? Heel vaak waarschijnlijk. Logisch, er zit ook zeker een grote kern van waarheid in de leus. Maar toch is echt niet alleen herhaling key, wanneer je wilt dat klanten jouw merk herinneren. We geven je graag 8 praktische tips die bijdragen aan een top of mind awareness bij je klant.

Lees meer

Promoblocks entree
9 mei

Zet je merk in de kijker(t) met MediaCenter Promoblocks!

Denk jij nog in roll-up banners en presentaties op een laptopscherm? Weg ermee! Je wilt ‘BAM!’ je merk in de spotlights. En met de promoblocks van MediaCenter krijg je dat zeker voor elkaar. Van klein formaat tot bijna 3 meter hoog, lees je mee?

Lees meer

Student als klant omslag
25 april

De student als klant. Marktdenken in het onderwijs, ben jij er bij?

Steeds meer onderwijsinstellingen hebben met dalende cijfers te maken als het gaat om het aantal studenten. Waar potentiële studenten vroeger nog uit eigen beweging naar je toe kwamen, is het tegenwoordig bijna vechten voor een volle klas. En dat is ook niet gek, de vergrijzing slaat toe. Maar hoe kun je in deze tijd toch nieuwe studenten aantrekken en huidige studenten aan je binden?

Lees meer

Kunsthal Rattan Chadha
18 april

Volop inspiratie tijdens #breekdeweek in de Kunsthal!

Woensdag 17 april hostte MediaCenter een culturele avond in de Rotterdamse Kunsthal. Een mooie manier om onze klantrelaties te eren en elkaar op een informele manier weer te voeden met nieuwe ideeën. We nemen je mee door deze inspirerende avond!

Lees meer

marketing activiteiten versterken drukwerk
21 maart

Je marketing activiteiten versterken met drukwerk? Dat is ons pakkie-an!

We krijgen steeds vaker de vraag: kan drukwerk mijn marketing echt versteken? Het antwoord is niet moeilijk. Drukwerk kan namelijk zeer zeker je marketing activiteiten versterken! Door offline communicatiemiddelen mee te nemen in je marketingstrategie zorg je er namelijk voor dat de cirkel echt helemaal rond is. En pas dan kun je voor succesvol resultaat gaan!

Lees meer

Pakkers klantrelatie versterken
7 maart

Versterk je klantrelatie met waardevolle Pakkers!

Als het gaat om marketingactiviteiten zijn de gewenste doelen vaak hetzelfde: naamsbekendheid vergroten, een product of dienst promoten, nieuwe klanten werven of bestaande klanten behouden en natuurlijk een mooie groei in omzet realiseren. Maar hoe ga je die doelen behalen? Met de Pakkers van MediaCenter natuurlijk!

Lees meer

Categorieën

Jouw privacy instellingen

MediaCenter hecht veel waarde aan het waarborgen van je privacy. Klik op 'Privacy instellingen' voor meer informatie, of sluit deze melding en geniet van je recht op 'Privacy by default'!

Lees ons privacybeleid