Oh magazine bookazine
11 december

Oh! Een erotisch bookazine voor de Nederlandse vrouw

Vol trots presenteren we weer eens een vers van de pers productie aan je! We hebben namelijk de nieuwe editie van OhMagazine mogen produceren. En dat was bijzonder, het magazine is namelijk van tijdschrift overgestapt naar een boek van formaat: een bookazine. De nadruk ligt op literaire hoogstandjes die speciaal voor het erotische magazine zijn geschreven.

Lees meer

Beweging in de markt
28 november

Branches in beweging, wat zien we in de markt?

Trendwatching. Een redelijk helder begrip dat zich vooral richt op het spotten van beweging, verandering en trends in de markt. Én een heel belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering in marktgerichte organisaties. En waarom dan precies? Dat ligt vooral aan de groeiende concurrentie en steeds kritischer wordende consument. Deze twee factoren dwingen organisaties namelijk sneller en effectiever in te spelen op de ontwikkelingen om in deze tijd mee te blijven tellen.

Lees meer

automatisering omarmen
14 november

4 redenen om automatisering te omarmen

Hoe groot de behoefte aan automatisering tegenwoordig ook is, af en toe lopen we tegen angstige klanten aan. Bang voor verandering, bang om werkzaamheden uit handen te geven aan een geautomatiseerd systeem. Maar dat is nergens voor nodig! Daarom geven we je 4 redenen om automatisering te omarmen en die angst achter je te laten. Voor jou, jouw onderneming en de toekomst.

Lees meer

Standhouders aspecten
6 november

Jouw beursstand in stijl? Concepting is key!

Zelfs in een digitale samenleving hebben beurzen en tentoonstellingen hun waarde als medium om contact te leggen met (potentiële) klanten niet verloren. Hoe makkelijk zou het zijn als je voor het hele proces van conceptontwikkeling tot standbouw en van dataverzameling tot interactie met klanten slechts één partij hoeft in te schakelen?

Terwijl er minder bezoekers op beurzen afkomen, is het aantal beurzen wél gestegen. Volgens de Jaarbeurs is er in deze tijd van digitalisering juist enorme behoefte aan live evenementen vanwege de mogelijkheden die het biedt voor interactie.

Lees meer

AVG
21 juni

De nieuwe AVG: hype of noodzaak

Afgelopen maand ging de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van kracht. Dagelijks stroomde je mailbox vol met e-mails van bedrijven waarin ze je verzekerden dat je gegevens veilig zijn. En of je nog even wilde bevestigen dat je de nieuwsbrief graag wilt blijven ontvangen. Een bron van irritatie of een uitgesproken mogelijkheid om je uit te schrijven voor nieuwsbrieven? De rust is inmiddels wedergekeerd. Was alle consternatie rondom de AVG nu een hype of noodzaak?

Lees meer

DM Direct Mail
15 mei

6 tips voor een krachtige en effectieve Direct Mailing

Ook de wereld van mediaproducties is onderhevig aan vernieuwing en innovatie, waar je als onderneming maar beter op in kunt spelen. En dat is eenvoudiger dan je wellicht denkt. In deze blog vertellen we je alles over Direct Mailings.

Lees meer

Producten
9 maart

Continu vernieuwende producten van MediaCenter

De wereld van mediaproducties is continu aan veranderingen onderhevig. Er ligt een grote
uitdaging voor organisaties om snel en adequaat op deze ontwikkelingen in te spelen,
bedreigingen om te zetten in kansen en concurrentie ver vooruit te blijven door met
vernieuwende oplossingen te komen. Ook MediaCenter zorgt dat ze continu bezig is met
vernieuwing.

Niet alleen investeren we continu in de allernieuwste technologieën voor ons machinepark. Ook
de komst van digitale media biedt enorme kansen voor het ontwikkelen van vooruitstrevende
producten en diensten waarmee we onze klanten nóg beter, sneller en effectiever van dienst
kunnen zijn. Een greep uit onze vernieuwende producten:

Lees meer

28 februari

Videotestimonial Florence

Wij mogen voor Florence al jaren een breed scala aan producten en diensten leveren. In deze korte video vertellen onze contactpersonen over deze samenwerking. De samenwerking tussen MediaCenter en Florence is breed en gaat zowel over warehousing, print en drukwerk als het beschikbaar stellen van een online bestelomgeving. Een mooi voorbeeld van onze integrale communicatie-oplossingen!

Lees meer

20 februari

Duurzaamheid en printen

Zelfs met de opkomst van digitale media wordt er nog steeds ontzettend veel geprint en gedrukt. En niet zonder reden, want de kracht, charme en effectiviteit van offline communicatiemiddelen gaat niet verloren. Op welke manier kun je als organisatie printen en tóch duurzaam ondernemen?

Waar voorheen veelal gebruik werk gemaakt van drukpersen voor commercieel drukwerk, worden print technieken tegenwoordig steeds beter, kwalitatief hoogwaardiger en effectiever. Ook is printen voor veel toepassingen duurzamer dan drukken.

Lees meer

26 januari

Productie on Demand door Canon Inktjet

Ook binnen de grafische industrie, zitten we niet stil. De komst van digitale media biedt
enorme kansen voor de grafische markt. Ondanks dat veel communicatie tegenwoordig
online plaatsvindt, blijkt er toch nog steeds behoefte te zijn aan fysiek drukwerk. Productie
on Demand door Canon Inktjet speelt hier handig op in.

De markt van drukwerk staat door alle digitale ontwikkelingen al jaren behoorlijk onder druk. De
vraag naar drukwerk is teruggelopen en ook oplages zijn drastisch verminderd. Consumenten
gebruiken printproducten steeds vaker digitaal. Denk aan digitale (reclame)folders, brochures en
nieuwsbrieven. Anderzijds bieden digitale mogelijkheden ook kansen voor de grafische markt.

Lees meer

Categorieën

Jouw privacy instellingen

MediaCenter hecht veel waarde aan het waarborgen van je privacy. Klik op 'Privacy instellingen' voor meer informatie, of sluit deze melding en geniet van je recht op 'Privacy by default'!

Lees ons privacybeleid