merk versterken
6 juni

Versterk jouw merk on- en offline met deze 5 tips!

Jarenlang heb je de focus gelegd op het ontwikkelen van een betrouwbaar en transparant imago voor jouw merk. Je gaat langs bij je klanten, bezoekt allerhande netwerkevents en biedt de service waar men naar hunkert. Meer kan je niet doen, toch? Helaas, de tijden zijn veranderd en in de meeste gevallen is jouw offline imago niet voldoende om datzelfde beeld over te brengen in de online wereld. Daar moet je opnieuw werk voor verzetten. Wij helpen je graag die connectie tussen on- en offline te maken en zo beide kanten te versterken.

Lees meer

Top of Mind 8 tips
23 mei

Top of mind awareness bij je doelgroep? 8 tips!

De kracht van reclame zit hem in herhaling. Hoe vaak heb je die uitspraak al gehoord? Heel vaak waarschijnlijk. Logisch, er zit ook zeker een grote kern van waarheid in de leus. Maar toch is echt niet alleen herhaling key, wanneer je wilt dat klanten jouw merk herinneren. We geven je graag 8 praktische tips die bijdragen aan een top of mind awareness bij je klant.

Lees meer

Promoblocks entree
9 mei

Zet je merk in de kijker(t) met MediaCenter Promoblocks!

Denk jij nog in roll-up banners en presentaties op een laptopscherm? Weg ermee! Je wilt ‘BAM!’ je merk in de spotlights. En met de promoblocks van MediaCenter krijg je dat zeker voor elkaar. Van klein formaat tot bijna 3 meter hoog, lees je mee?

Lees meer

Student als klant omslag
25 april

De student als klant. Marktdenken in het onderwijs, ben jij er bij?

Steeds meer onderwijsinstellingen hebben met dalende cijfers te maken als het gaat om het aantal studenten. Waar potentiële studenten vroeger nog uit eigen beweging naar je toe kwamen, is het tegenwoordig bijna vechten voor een volle klas. En dat is ook niet gek, de vergrijzing slaat toe. Maar hoe kun je in deze tijd toch nieuwe studenten aantrekken en huidige studenten aan je binden?

Lees meer

Kunsthal Rattan Chadha
18 april

Volop inspiratie tijdens #breekdeweek in de Kunsthal!

Woensdag 17 april hostte MediaCenter een culturele avond in de Rotterdamse Kunsthal. Een mooie manier om onze klantrelaties te eren en elkaar op een informele manier weer te voeden met nieuwe ideeën. We nemen je mee door deze inspirerende avond!

Lees meer

marketing activiteiten versterken drukwerk
21 maart

Je marketing activiteiten versterken met drukwerk? Dat is ons pakkie-an!

We krijgen steeds vaker de vraag: kan drukwerk mijn marketing echt versteken? Het antwoord is niet moeilijk. Drukwerk kan namelijk zeer zeker je marketing activiteiten versterken! Door offline communicatiemiddelen mee te nemen in je marketingstrategie zorg je er namelijk voor dat de cirkel echt helemaal rond is. En pas dan kun je voor succesvol resultaat gaan!

Lees meer

Pakkers klantrelatie versterken
7 maart

Versterk je klantrelatie met waardevolle Pakkers!

Als het gaat om marketingactiviteiten zijn de gewenste doelen vaak hetzelfde: naamsbekendheid vergroten, een product of dienst promoten, nieuwe klanten werven of bestaande klanten behouden en natuurlijk een mooie groei in omzet realiseren. Maar hoe ga je die doelen behalen? Met de Pakkers van MediaCenter natuurlijk!

Lees meer

20% meer activatie naamsbekendheid
22 februari

20% meer actieve naamsbekendheid bij je doelgroep? Check onze 5 tips!

Tegenwoordig kunnen organisaties niet meer zonder sterke en dus relevante marketing. Door marketing en communicatie op een professionele en effectieve wijze in te zetten, kun je inspelen op de behoeften van klanten, hen aan je binden en verkoopkansen benutten. Maar hoe vinden klanten je organisatie?

Naamsbekendheid is daarin key. Een goede naamsbekendheid zorgt ervoor dat je organisatie bekend raakt bij de doelgroep. Zo bouw je een sterk merk op en klanten blijken vaak loyaler aan een merk. Ook zijn ze bereid meer te betalen voor een ‘naam’. Één van de beste voorbeelden van een sterk merk is Apple, maar ook Google en IBM hebben hun naam meer dan waar gemaakt.

Lees meer

Digitaal drukken MediaCenter
14 februari

Digitaal drukken is the way to go!

Hoewel marketeers de afgelopen jaren steeds meer inzetten op online communicatie, kun je juist met fysieke communicatiemiddelen dat ene grote verschil maken. Mogelijkheden om in de offline wereld op te vallen zijn eindeloos, mede dankzij digitaal drukken. Je laat de ontvanger zien dat je aandacht besteed aan de klant en het verhaal dat je te vertellen hebt. En daar draait het in communicatieland natuurlijk nog steeds om, dan wel niet steeds meer om: dat merkverhaal op de juiste manier overbrengen.

Lees meer

Emma at work partner
7 februari

MediaCenter trotse partner van Emma At Work

MediaCenter is trots lid van de ‘Club van 1000’. Dit is een netwerk van gemotiveerde bedrijven en fondsen die zich inzetten om jongeren met een fysieke chronische aandoening werkervaring op te laten doen. Deze groep jongeren heeft het al zwaar genoeg dankzij hun beperking, dus is het absoluut niet nodig hun weg door de arbeidsmarkt zwaar en ingewikkeld te maken. Daar dragen wij graag aan bij!

Lees meer

Categorieën

Jouw privacy instellingen

MediaCenter hecht veel waarde aan het waarborgen van je privacy. Klik op 'Privacy instellingen' voor meer informatie, of sluit deze melding en geniet van je recht op 'Privacy by default'!

Lees ons privacybeleid