9 maart

Powerboost je business!

In het eerste kwartaal van dit jaar zijn we gestart met een actie om ‘opt-in’ mailadressen te verzamelen.
Niet iedereen laat zomaar zijn gegevens achter dus hebben we dit opgelost met een prachtige meertraps-mailing.
De gekozen adressen werden per post in algemene zin geïnformeerd, waarna de diepere personalisatie tijdens opvolgacties is toegepast.
Onderstaande vragen zorgden voor de nodige traffic naar een actie-pagina en opvolging van de eerste afspraken.

Lees meer

18 februari

Een sportieve week in Rotterdam!

kraijcek-klizan-monfils

Richard Krajicek: ‘Genoten van veel spannende wedstrijden’

Toernooidirecteur Richard Krajicek keek tijdens zijn afsluitende persconferentie tevreden terug op de 43e editie van het ABN AMRO World Tennis Tournament. In totaal passeerden 114.399 toeschouwers de poorten van Rotterdam Ahoy dit jaar.

“Ik heb genoten van veel spannende wedstrijden dit jaar,” oordeelde Richard Krajicek, die Martin Klizan als de nummer 43 van de wereld de 43e editie zag winnen. “Ik was blij met Gaël Monfils in de finale. De eerste twee sets waren heel spannend en close. Het had ook heel anders kunnen uitpakken.”

Lees meer

2 februari

Social Return on Investment

Elke gemeente is uniek, biedt unieke diensten en heeft te maken met unieke bewoners!

De gemeente Zutphen streeft ernaar om zoveel mogelijk duurzaam in te kopen. Als een van de grootste opdrachtgevers in de provincie Gelderland benut Zutphen haar inkoopkracht ook om inwoners van Zutphen met een afstand tot de arbeidsmarkt aan een baan te helpen. Dit doet ze door social return on investment: het verbinden van sociale voorwaarden aan inkoop- en aanbestedingstrajecten.

Lees meer

28 januari

10 geboden van visitekaartjes

Je hebt zakelijke en informatieve gesprekken met verschillende mensen gevoerd. Op weg terug zit je in de auto en kijk je naar de opbrengst: een stapel nieuwe visitekaartjes met herinneringen aan de bijeenkomst. Komt dit bekend voor?



Aangezien veel contact tegenwoordig digitaal en online verloopt is contact leggen erg laagdrempelig geworden. “Computers personaliseren, mensen maken het persoonlijk”! De twee belangrijkste factoren die online niet altijd tot stand komen zijn: persoonlijk contact en de gunfactor.

Lees meer

20 januari

IFV, signaleren en verbinden!

We starten 2016 met een prachtig contract voor het Instituut Fysieke Veiligheid.

Het Instituut Fysieke Veiligheid (IFV) is de landelijke ondersteuningsorganisatie voor de veiligheidsregio’s. Ze ondersteunen de veiligheidsregio’s bij het versterken van de brandweerzorg en de aanpak op het terrein van de rampenbestrijding en crisisbeheersing.

MediaCenter viel tijdens het aanbestedingsproces op door een heldere visie op de transitie van traditioneel onderwijs naar ‘blended learning’, waarbij digitale hulpmiddelen een belangrijke rol spelen. Sinds januari is de aanbesteding voor drukken en printen met nadruk op het digitaal ontsluiten van de les- en leerstof bij ons ondergebracht.

De tool die we voor het IFV bouwen zorgt ervoor dat cursisten de mogelijkheid krijgen om gedeeltes van de lesstof ‘on demand’ te printen en om een digitale reader zelf samen te stellen.

Eind december maakten ruim 20 IFV- medewerkers alvast kennis met het team van MediaCenter. Na het ondertekenen van het contract werden tijdens een drietal interactieve sessies de wederzijdse verwachtingen besproken. Heerlijk om als crossmediale partner deze opdracht op te pakken!

Wil je meer weten over onze on- en offline oplossingen voor het IFV? Bel of mail gerust even naar Izo Hoytink, ihoytink@mediacenterrotterdam.nl – 06-43720621.

Categorieën

Jouw privacy instellingen

MediaCenter hecht veel waarde aan het waarborgen van je privacy. Klik op 'Privacy instellingen' voor meer informatie, of sluit deze melding en geniet van je recht op 'Privacy by default'!

Lees ons privacybeleid