Wanneer je met jouw bedrijf op de beurs staat wil je bezoekers laten beleven wat je in huis hebt. Maar hoe pak je dat aan op een beperkt aantal vierkante meters? Want hoe groot of klein de stand ook is, dát is je kader. En dat kader wil je optimaal benutten. De beursstand die wij voor Facilicom mochten realiseren is hier een mooi voorbeeld van!
Facilicom Group is één van de grootste dienstverlenende organisaties in Nederland, actief in verschillende vakgebieden zoals zorg, schoonmaak, hospitality en facilitaire services. De meeste mensen hebben nog nooit van Facilicom Group gehoord, terwijl zij hen dagelijks tegenkomen. Dat “geheim” wilde de organisatie op een creatieve manier onthullen tijdens de banenbeurs op 14 en 15 april in de RAI Amsterdam. En om hun ideeën tot leven te laten komen schakelden zij communicatiepartner MediaCenter Rotterdam in. Uiteraard stond Team Signing voor hen klaar.
Team Facilicom had zelf al een duidelijk plan: een blue box. Bezoekers zouden dan door de kijkgaten kunnen ontdekken wat het best bewaarde geheim van Nederland is en wat Facilicom eigenlijk doet. Op een ludieke manier opvallen dat was de wens. Uiteraard hebben we dat voor hen kunnen realiseren!
Stefan Dessens, Projectmanager Signing, vertelt meer: “Op basis van de ideeën hebben we als Team Signing de koppen bij elkaar gestoken om er een aansprekend ontwerp van te maken. Hier zijn digitale tekeningen van gemaakt. Na wat aanpassingen hier en daar stond er binnen de kortste keren een prachtige 3D-visualisatie op beeld waar we mee aan de slag gingen.”
Onze klant Facilicom was zeer te spreken over de beursstand en de samenwerking. “Het is fijn om samen te werken met een partner als MediaCenter die begrijpt hoe wij onze concepten en ideeën tot leven willen brengen. MediaCenter heeft de stand voor ons fantastisch opgebouwd. Wij zijn heel blij met het eindresultaat en hebben ook veel leuke reacties van beursbezoekers mogen ontvangen.” Aldus Natascha van Lith, Communicatie & Employer Branding van Facilicom Group.
Daar doen we het voor!
“Bij het ontwerp hebben we veel gebruik gemaakt van neutrale kleuren zodat de doos, uiteraard in Facilicom stijl, de echte eyecatcher van de stand was. Daarnaast is er een kleine pantry gebouwd in de stand. Uit ervaring blijkt namelijk dat het fijn is om wat opslagruimte te hebben. Ook wordt een bar, waar bezoekers aan kunnen zitten, altijd gewaardeerd!”, sluit Stefan af. Het is een interactieve en veel bezochte stand geworden. En de kijkdoos werd zelfs bewaakt door een bewaker. Want ja, beveiliging doet Facilicom uiteraard ook!
In de stand zijn achterwanden van aluminium frames geplaatst. Hier zijn grote peesdoeken in gespannen waardoor de stand een mooi geheel vormt. De kijkdoos zelf bestaat uit een aluminium frame waarop forex panelen zijn bevestigd voor een stevige en moderne look aan de binnen- en buitenkant.
Ben jij ook klaar voor een beursstand die alle bezoekers echt willen bezoeken? Neem dan contact op met onze signing professionals via info@mediacenterrotterdam.nl. We maken graag een afspraak bij jou op locatie!