NVM – De Open Huizen Dag staat als een huis!

Twee keer per jaar organiseert de NVM haar landelijke Open Huizen Dag.
Elke NVM-makelaar en huizenverkoper is vrij om deel te nemen aan de Open Huizen Dag. Deelnemende NVM-makelaars bepalen zelf welke acties zij ondernemen om de deelnemende woningen extra onder de aandacht te brengen, maar er zijn dus in heel Nederland communicatieproducten nodig!

Een creatieve oplossing

Om de communicatie rondom en tijdens deze dag efficiënt te laten verlopen hebben we het volgende ontwikkeld. De NVM leden kunnen via een webportal de benodigde communicatieproducten bestellen. Of ze nu corporate NVM-materialen nodig hebben of actiematige campagnemiddelen.

De makelaar ontvangt vooraf een uitnodiging per mail waarin hij/zij uitgenodigd wordt om zich in te schrijven voor campagnemateriaal. Vervolgens kan de makelaar via een eigen inlogcode direct naar een menu met communicatieproducten voor de Open Huizen Dag.
Het gaat om een gebruiksvriendelijk overzicht van allerhande materialen zoals stickers, borden, vlaggen en flyers. Daarnaast kunnen ze inschrijfformulieren laten maken voor de actie die NVM aanreikt. Bezoekers van de Open Huizen Dag kunnen bijvoorbeeld dit formulier invullen waarmee ze kans maken op een prijs!

Wij inventariseren na sluiting van de inschrijving welke hoeveelheden nodig zijn en produceren de gewenste hoeveelheid. Waarbij natuurlijk wel rekening wordt gehouden met een strategische voorraad voor nabestellingen. Na productie maakt MediaCenter de pakketten compleet en verstuurt deze naar alle adressen in Nederland. Makelaars kunnen tot twee dagen voor de open huizen dag nog standaardmaterialen bestellen in de webportal.

Creatief communiceren en gebruik maken van alle technologie en productie zorgt dat zowel MediaCenter als de NVM werken aan een duurzame oplossing!

Marktteam

Wil je meer weten over dit project?
Onze marktexperts staan voor je klaar!

Deel deze case