roffie voor website2

TNO Innovation for life!

TNO is een onafhankelijke onderzoeksorganisatie met circa 3000 medewerkers. Zoals met bij TNO zegt: ‘Wij verbinden mensen en kennis om innovaties te creëren’.

Met veel plezier produceert MediaCenter al jaren promotioneel drukwerk en publicaties voor TNO. Deze innovatieve organisatie daagt ons uit om als communicatieproducent crossmediaal te denken. Recent werd de productie van de rapportage ‘gebalanceerde flexibiliteit’ besproken. Naast een mooi gedrukt onderzoeksrapport werd besloten ook een bladerbare online versie samen te stellen. Oftewel de content werd efficiënt verwerkt in een offline (gedrukte uitgave) en online (bladerbare-pdf) publicatie.

EEN EFFICIËNTE OPLOSSING!

Vanuit MediaCenter werken we voor online projecten actief met ons partnerbedrijf Brandsync samen. We hebben veel ervaring met het digitaliseren van publicaties en verwerken alle soorten content tot interactieve en bladerbare PDF’s. Voor TNO gaf de online versie een groot voordeel vanwege de eenvoudige verspreiding. Speciaal voor onze website bezoekers tonen we via http://brandsync.nu/bladerbare-pdf/gebalanceerde-flexibiliteit de online versie. Een goed voorbeeld van het vertalen van gedrukte naar online publicaties. En fijn om te merken dat enthousiaste online gebruikers ook vrijwel altijd de gedrukte versie nabestellen, dat is pas crossmediaal publiceren!

Marktteam

Wil je meer weten over dit project?
Onze marktexperts staan voor je klaar!

Deel deze case