Hoe vaak check jij of je website nog voldoet?

Er staan je tal van instrumenten ter beschikking om je website voortdurend te verbeteren. Denk aan feedback van gebruikers, usability tests, eyetracking onderzoeken en ga zo maar door. Een review van je website is leerzaam, het helpt je om met enige afstand te kijken en levert vaak verrassende inzichten op. Wat je daarvoor nodig hebt is een hulpmiddel, bijvoorbeeld in de vorm van een checklist of quickscan.

Op deze webpagina van ons https://mediacenterrotterdam.nl/quickscan/
staat een korte website-scan waarbij we kijken naar vier aspecten:

  • vindbaarheid: is je site goed vindbaar op internet?
  • conversie: genereert je site voldoende leads en verkopen?
  • techniek: in hoeverre is je site technisch in orde?
  • propositie: is duidelijk van wie de website is, wat het aanbod is en wie de beoogde klanten zijn?
En als je daar geen tijd voor hebt?,
maak dan direct een afspraak met Eddie van Randeraad.
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn