footer

Volautomatisch en resultaatgericht aan de slag

MediaCenter is jouw betrouwbare partner in het automatiseren van processen. Door middel van geautomatiseerde systemen binden we leads en/of prospects aan jouw merk, en maken de weg naar het daadwerkelijk klant zijn makkelijk en aantrekkelijk. Dit doen we door op het juiste moment contact met hen te maken door bijvoorbeeld e-mails, direct mails of mobiele tekstberichten te sturen met conversie als uiteindelijke doel. Marketing automation zorgt ervoor dat we precies kunnen zien waar in de klantreis de potentiële klant zich op dat moment bevindt, om hem of haar daarna flexibel door de buyer journey heen te helpen.

Door marketing automation in te zetten bereik je potentiële klanten snel in de klantreis en kun je hen dus ook eerder aan jouw merk binden. Dit vergroot de kans op conversie en een vertrouwde klantrelatie. Of dit nu op papier of digitaal gerealiseerd moet worden, doordat wij dit allebei in huis hebben kunnen we een optimale oplossing realiseren!

Activatiemailings

Er ligt een hele wereld vol potentiële klanten voor je, je moet alleen wel weten hoe je hen kunt bereiken. Of hoe je eerdere klanten opnieuw tot aankoop kunt sturen. En daarin kan een belangrijke rol voor e-mailcampagnes weggelegd worden. Door middel van effectieve activatiemailings kun je de potentiële klant namelijk over de drempel helpen, herinneren en activeren.

Door scherpe doelen te stellen en triggers te bepalen kunnen we zeer effectieve e-mailcampagnes uitrollen. De potentiële klant krijgt op vooraf bepaalde momenten een e-mail, tekstbericht of pushmelding om hun aandacht te grijpen en aan te sturen op de door jou gewenste conversie.

Retentiemailing

Die eerste indruk zul je niet snel veranderen, het is bij de inzet van retentiemarketing dan ook van belang dat de klant tevreden is of zo nog tevreden gesteld kan worden. Want natuurlijk wil je een langdurige relatie met jouw klanten realiseren. En zoals in alle relaties, moet het ook hier van twee kanten komen.

Om deze langdurige relatie in stand te houden is het van belang dat je de klant stimuleert tot herhaal- of vervolgaankopen. Het behouden van bestaande klanten is over het algemeen namelijk een stuk voordeliger dan het werven van nieuwe klanten. Investeren in retentiemarketing is dan ook absoluut de moeite waard.

marketing

Strategisch te werk gaan

De klant kan natuurlijk uit eigen beweging terugkomen, maar dit actief stimuleren is een stukje service en persoonlijkheid dat zijn vruchten uiteindelijk zeker afwerpt. Je benadert de klant persoonlijk, en laat hem of haar speciaal voelen door bijvoorbeeld een exclusieve aanbieding in de mail of in de brievenbus. Ook het overtreffen van de gecreëerde verwachtingen kan goed voor je merk werken, al is het maar met een kleine attentie.

Wij zetten een heldere strategie op en sluiten daar effectieve marketing op aan, om zo jouw langdurige klantrelatie aan beiden kanten plezierig en vruchtbaar te houden.


Onze marktteams staan altijd klaar voor een vrijblijvend gesprek om alle mogelijkheden met je te bespreken. Neem daarom snel contact op met het marktteam dat het beste bij jouw branche past!

Finance & Retail

Onderwijs, zorg en overheid

Trading & Industry

Jouw privacy instellingen

MediaCenter hecht veel waarde aan het waarborgen van je privacy. Klik op 'Privacy instellingen' voor meer informatie, of sluit deze melding en geniet van je recht op 'Privacy by default'!

Lees ons privacybeleid