
Zit je iedere maand weer uren te klikken achter je pc om een passend plaatje bij een vers artikel te maken, of laat je dit doen door je medewerkers?
Niet nodig. Dit soort werkzaamheden kunnen zoveel makkelijker! Een MediaCenter brandportal is namelijk de perfecte oplossing voor al jouw marketing activiteiten.Klinkt goed hé, zo’n MediaCenter brandportal? Dat snappen we helemaal, want dat is ook zo! Met een gepersonaliseerde brandportal zorg je er voor dat iedere uiting past bij de huisstijl, het verhaal, de doelgroep en de boodschap van jouw bedrijf. Door wie dit dan ook gedaan wordt, het resultaat is altijd vertrouwd en geheel in stijl. Nooit meer afwijkende formaten, logo’s, kleuren of designs.
“De gemiddelde marketeer is zo’n 75 uur per jaar op zoek naar de juiste marketingtools. Voeg een MediaCenter brandportal aan je organisatie toe en geniet van het overzicht!” 75 uur… Dat zijn een hoop uren die je vele malen beter kunt inrichten. Je kunt je tijd zo dus écht besteden aan zaken die voor jou van belang zijn.
Hoe werkt dat dan?
Heel simpel. Wij richten een online portal zo in dat jij met een paar klikken jouw gewenste producten kunt bestellen. Of het nu gaat om drukwerk, websitebanners, social media posts, relatiegeschenken of visitekaartjes. In jouw brandportal plaatsen we alle producten die jij denkt nodig te hebben.
Een brandportal van MediaCenter zorgt er dus voor dat je merk-, huisstijl- en gebruiksrichtlijnen en bestanden efficiënt kunt beheren, communiceren en delen met collega’s en partners. Zo creëer je overzicht, kun je slimmer werken en breng je grote hoeveelheden taken terug naar een heldere workflow. Het beheer van branded content was eigenlijk nog nooit zo eenvoudig!
Branded content made easy
Onze brandportals zijn rijk aan functionaliteiten als Digital Asset Management, tools voor Workflow en Identity Management en oplossingen voor online shops. Zo maak je van je merkimago een interactieve en consistente merkbeleving!
Een brandportal biedt de ideale uitkomst voor:
- Alles wat wij doen, zoals POS, drukwerk en ontwerp maar dan digitaal gefaciliteerd;
- Van opmaak tot e-fulfilment;
- Management informatie zoals inkoop ten opzichte van de verkoop tot feitelijke afrekening met een consument (webshop).
Voor iedere partij is er een passende brandportal in te richten, geen overbodige activiteiten, maar puur gericht op de behoeften van de klant. Op dit moment werken we onder andere voor Albron en Nescafé en we gaan ook met veel plezier voor jou aan de slag. Benieuwd? Bekijk hier de cases!
Onze accountmanagers geven je graag een gratis demo om je kennis te laten maken met de functionaliteiten van een MediaCenter brandportal. Stuur een mailtje naar info@mediacenterrotterdam.nl en dan maken we een afspraak!
Wil je op de hoogte blijven en meer van dit soort inspiratie ontvangen? Meld je dan aan voor onze maandelijkse inspiratiemails door hieronder je e-mailadres achter te laten.