Op 22 oktober 2025 blazen we 15 kaarsjes uit bij MediaCenter Rotterdam. Een mijlpaal om trots op te zijn én het perfecte moment om stil te staan bij onze reis van traditioneel drukbedrijf tot veelzijdig communicatiebureau. Ter ere van dit jubileum hebben we een speciaal jubileummagazine ontwikkeld, waarin we terugkijken op de afgelopen vijftien jaar, vieren wat we met elkaar en onze klanten hebben bereikt en natuurlijk kijken we vooruit naar de komende vijftien jaar.
We hebben ons best gedaan om de afgelopen vijftien jaar van allerlei kanten te belichten. Zo vind je in het magazine een interview met onze directeur Wouter, waarin hij terugkijkt op de afgelopen en vooruitblikt op de komende vijftien jaar. Hij vertelt hoe de branche is veranderd en hoe wij ons als bedrijf blijven ontwikkelen. “Als ik naar de toekomst kijk, draait het om continuïteit, innovatie en partnerschap. We willen de winkel die we nu optuigen voortzetten, mooie dingen blijven maken en plezier houden in ons werk, en tegelijk een betrouwbare partner zijn voor bedrijven van elke omvang,” aldus Wouter.
Daarnaast delen collega’s Jeroen en Wilco van alles over hoe zij allebei hun eigen pad vonden, maar toch nauw blijven samenwerken zoals zij al sinds dag één doen. Wilco vertelt: “Jeroen heeft een creatieve blik en ik de technische kennis. Samen kunnen we projecten sneller en beter realiseren. Ik vind het fijn dat we altijd bij elkaar terechtkunnen voor overleg, zonder dat er barrières zijn.” Zo laten zij zien hoe creativiteit en techniek door de jaren heen groeit binnen ons team.
Accountmanager John deelt zijn visie over de impact van onze Brand Boxen: “Personalisatie draagt bij aan de merkbeleving. Het laat persoonlijke aandacht zien en vergroot de zichtbaarheid.”
Niet alleen wij, maar ook onze partners krijgen een ereplekje. Zo spraken we onder andere Joep Donders (Marvia), Elize Wester (Foleon) en Marcella Huisman (Facilicom) over onze samenwerking. Zij delen hoe de gezamenlijke projecten hebben bijgedragen aan succes, groei en innovatie. Deze verhalen laten zien dat onze successen niet alleen van ons zijn, maar het resultaat van sterke partnerschappen waarin vertrouwen, kennisdeling en passie centraal staan.
Daarnaast nemen we je in het magazine mee door korte, leuke en bijzondere verhalen van onze collega’s. We blikken terug op de evolutie van ons logo, presenteren een overzicht van onze mooiste cases, waaronder projecten voor Sportfondsen en Albron, en delen we het verhaal over de ontwikkelingen van het warehouse. Zelfs twee pensionado’s namen de tijd even met ons terug te blikken: Harrie en Frits komen aan het woord!
Maar uiteraard komen ook de stille krachten achter ons bedrijf aan bod: Nina van HR en Linsey van Finance vertellen over hun rol in het soepel laten draaien van het bedrijf, het ondersteunen van collega’s en het waarborgen van de kwaliteit en organisatie achter de schermen. Voor de liefhebbers is er een sectie met recepten binnen vijftien minuten, samengesteld door ons team natuurlijk! Het magazine bevat ook allerlei nostalgische vriendenboekjes, waarin je een aantal MCR-collega’s op een persoonlijke manier leert kennen.