Bestelportals

mARKETING MADE EASY

Slim werken met een unieke bestelportal.

Bedrijven, organisaties en instellingen zijn over het algemeen veel tijd kwijt aan het ontwikkelen en uniform maken van communicatiemiddelen zoals posters, banners, brochures, social media posts, direct mailings en meer. Dat kan anders!

Bij MediaCenter Rotterdam bieden we een innovatieve oplossing aan waarmee je moeiteloos unieke en gepersonaliseerde communicatiemiddelen kunt selecteren, bestellen én op diverse locaties of direct bij de doelgroep kunt afleveren.

Wil jij jouw bedrijfscommunicatie naar een hoger level tillen? Begin dan bij de basis!

Custom made bestelportal

Voor meer consistentie in al je communicatiemiddelen. In onze geavanceerde bestelportals heb je namelijk volledige controle over al je marketing- en communicatiematerialen. Of je nu visitekaartjes, flyers, posters, banners, social media posts, gepersonaliseerde producten of interactieve advertentiebanners nodig hebt, ons platform biedt een eenvoudige en intuïtieve interface waarmee je moeiteloos kunt navigeren en de gewenste items snel kunt vinden en realiseren.

  • Bespaar tijd, energie en kosten
  • Meer uniformiteit in al je communicatie
  • Gemakkelijk ontwerpen, bestellen en orders volgen
  • Marketingmiddelen met een paar klikken bestellen.

Toekomstbestendig partnership

Deze bestelportals realiseren wij niet alleen. Dat doen wij in samenwerking met onze zeer gewaardeerde partner Marvia!

Marvia is een ‘Local Marketing Automation platform’. Het biedt bedrijven wereldwijd een gepersonaliseerd bestelportaal om hun lokale marketingactiviteiten effectief te beheren. In deze op maat gemaakte omgeving vind je onder andere een huisstijlhandboek, een beeldbank en verschillende templates waarmee gebruikers, zoals winkeliers en franchisenemers, content kunnen creëren die past bij hun specifieke locatie en huisstijl.

En dat is nog maar het begin. Denk ook aan koppelingen met social media-kanalen, een contentkalender en tools voor lokale direct marketing. Via dit platform kun je bijvoorbeeld je social media-posts plannen en adverteren, folders verspreiden binnen specifieke postcodegebieden of eenvoudig posters bestellen om in je winkel op te hangen. Dit totaalpakket kan bedrijven met meerdere vestigingen veel tijd en kosten besparen. De investering in dit platform levert op de lange termijn alleen maar voordelen op voor je bedrijf!

Ben jij klaar om aan de slag te gaan?

Onze projectmanagers denken graag met je mee in welke middelen je daadwerkelijk nodig hebt om de doelgroep te bereiken. Afhankelijk van de wensen die je hebt selecteren we onze producten voor je en passen deze geheel naar wens aan, altijd conform de stijl van jouw organisatie!

  • Brandportals & bestelportals.
  • Databeheer & personalisatie.
  • Integratie & API-koppelingen.
  • Websites & landingspagina’s.
  • Online campagnes.
  • Online kraskaarten.
  • Emailmarketing.
  • Digitale uitgaves (magazine, brochures etcetera).

Een voorbeeld uit de praktijk

Een grote gebruiker van de Marvia portals is een bekende pizzaketen. De keten lanceert iedere week een nieuwe actie in alle vestigingen in Nederland, België en Luxemburg. Daar horen dus ook wekelijks nieuwe posters, flyers en folders bij die ook nog eens verschillen per vestiging.

Voordat deze keten gebruik ging maken van hun eigen bestelportel waren diverse marketeers en grafisch designers wekelijks veel tijd kwijt aan het opnieuw ontwerpen van iedere poster. Via de huidige bestelportel werkt de pizzaketen nu met een aantal templates waardoor iedere vesting zelf content kan creëren. In een template kan een gebruiker een aantal terugkerende items aanpassen op de poster. Onder andere de prijs, de plaats, de titel van de actie en de afbeelding zijn naar wens te wijzigen.

Deze oplossing zorgt ervoor dat er tot wel 5000 verschillende combinaties mogelijk binnen een handomdraai verwerkt kunnen worden. Een gebruiker kan de poster ook meteen bestellen in de portal zodat het drukwerk binnen een paar dagen op de juiste locatie wordt geleverd. Deze nieuwe manier van werken heeft ervoor gezorgd dat de pizzaketen ruim €1700,- studiokosten per jaar bespaart, maar de content creatie onder de filialen met 57% is gestegen. Daar gaat ons hart sneller van kloppen!

Gemakkelijk je bedrijf in de spotlight

De bestelportal is ontworpen met het oog op gebruiksgemak. Je kunt je eigen ontwerpen uploaden of kiezen uit een uitgebreide bibliotheek met professionele sjablonen. Pas communicatiemiddelen aan met je eigen logo, afbeeldingen en tekst, en creëer zo een consistente en herkenbare merkidentiteit.

Dit totaalpakket bespaart o.a. bedrijven met meerdere vestigingen veel tijd en kosten. De investering levert op de lange termijn alleen maar voordelen op voor je bedrijf!

Een korte rondleiding vind je in de video hiernaast maar uiteraard komen we ook heel graag bij jou locatie een persoonlijke demo geven!

Wij zorgen er met alle plezier voor dat jij jouw marketingmiddelen simpel, snel en zonder zorgen kunt realiseren. Zodat jij kunt doen waar je het allerbeste in bent: jouw product of dienst verkopen. Neem gerust contact met ons op.